Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 16 maj 2014

Om och om igen

Samma visa varje vår. Hjärnan exploderar av allt man helt plötsligt har lust att göra så fort man får vittring på sommaren.
Ett virrvarr av idéer som som vägrar räta in sej i någon slags kö.
Jag vill inte skjuta saker på framtiden för vem vet hur långt fram den räcker?
Men det måste ju finnas mer eller mindre viktiga saker att lägga energin på, det kluriga är att få ordning på prioriteringen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar