Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

tisdag 13 maj 2014

Kan ju inte baka varje dag!

Nä nu får det ge sej med regnandet, har tröttnat på inomhussysslor, trots att jag inte sysslat med särskilt mycket :-) Eller kanske just därför..
Vi bakade massor med goa bullar i söndags, vi kan verkligen göra goa bullar men det kan man ju inte göra varje dag.

Inga konstverk kanske men jättegoda :-)

Igår blev det en del ärenden uträttade i stan, en tur på Ikea bland annat och det är ju mysigt en regnig dag, EN dag.

Idag kom solen på blixtvisit, lagom länge för att jag skulle hinna så lite frön men sen blev det inomhusaktiviteter igen.
Försökte få lite ordning i rummet som ska bli pyrets så småningom, just nu ser det mest ut som ett förråd för sånt som man inte vet var man ska ha. Och eftersom man inte vet var man ska göra av det så är det svårt att få någon ordning, det projektet är ju dömt att misslyckas tills vidare.

Allt känns mycket lättare när man kan vara ute och pyssla så hit med lite vackert väder nu! Åtminstone regnfritt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar