Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

torsdag 23 maj 2013

Fint!

Ja det var inte en dag för tidigt!
Nu är det äntligen sommarfint på balkongen!
Märkligt att det ska ta sådan tid att få ordning på en sådan liten yta... 
Tur att trollets farmor lite skämtsamt undrade var man kunde köpa sådana där kattfrön efter att ha sett hur Fiffi och Gibson gjort krukorna till sina viloplatser,  det satte fart på mej :-D
Och nu är det alltså klart, blommorna är på plats i sina krukor och lådor, allt skräp är i soptunnan, golvet har dammsugits och skurats och möblerna är avtorkade. Och kissarna får hålla sej till sina korgar.
Nu är det bara att njuta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar