Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 27 april 2013

Vad ska det bli?

Tiden jag bokat via Internet på bilprovningen är puts väck, sådant som händer får jag till tröst, du ska få en ny tid. Kan du komma tillbaka om en timme?
Aaa! Hade väl roligare saker planerat än att åka fram och tillbaka till bilprovningen men ute i sista minuten som jag är har jag inget annat val.
Kör därifrån och undviker med en hårsmån att krocka med en gammal farbror som körde ut framför mej trots att han hade lämna företräde. Tack till högerfoten som törs ta egna beslut och tvärnita innan hjärnan hunnit ge order om det och tack till de andra medtrafikanterna för att ni också stannade. Vilken dag! Innan jag bröt trenden med en middag hos vännen J blev bilen också underkänd på besiktningen, det avtagbara draget har jag inte tagit av på ett tag om man säger så.
Men, men, med lite mat i magen och på bättre humör lämnade jag J, köpte blommor, njöt av solen och "lagade" bilen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar