Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 30 januari 2013

Villrådig!

Ja, alltså, min affär har tagit bort mitt favoritte! Flera gånger nu har jag stegat fram till tehyllan och kollat igenom påsarna. Första gången tänkte jag att det är nog slut bara, nästa gång började jag bli lite osäker, tredje gången försökte jag hitta en ny favorit vilket bara gjorde mig alldeles rådvill. Varje gång har jag gått därifrån tomhänt. Det är viktiga grejer det här :-)
Hoppas att mitt önskemål om att få det tillbaka tas på allvar annars får jag nog emigrera :-)

2 kommentarer:

  1. Södermalmsblandning, den gillar jag :)
    Vilket är det, jag kanske kan handla åt dig i Arvika, skicka med Ola, ja du fattar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, va gullig du är :-) Har snöat in på grönt te, green tea orient heter det. Finns som tepåsar men jag vill ju ha mitt löste :-)

      Radera