Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 4 januari 2013

Läskigt

Var med om en märklig upplevelse inatt. Vaknade till långt innan det var dags att gå upp, vände mej om i sängen och tänkte att jag nog skulle sova bättre på den sidan, när jag precis skulle slumra in igen känner jag hur någon reser sej upp från sängkanten. En katt tänker jag sömndrucket. Men sedan slår det mej, jag vill ju inte ha några katter i sängen och sover därför med sovrumsdörren stängd. Sedan var jag märkligt nog inte så sömndrucken längre.
Var det inbillning, en dröm, något som hände när jag vände mej om eller har jag någon som vakar över mej?
Känns rätt så bra med sista alternativet tycker jag men lite läskigt samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar