Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 19 december 2012

Telefonterror

Hur blir man av med telefonförsäljare?? Låter jag bli att svara ringer de mellan fem och tio gånger på en dag, svarar jag så hörs bara ett klick och så är man bortkopplad. Telefonterror enligt mej, just det där att ingen finns i andra änden när man svarar, sedan går det en halvtimme så ringer det igen och så är det samma visa...
Om jag ändå bara kunde få säga mitt "nej tack, jag är inte intresserad" så de kan sluta slösa sin tid på mej.
Borde finnas ett automatiskt nej tack meddelande som går in så fort det är ett callcenter som ringer.
Där har app-uppfinnarna ett vettigt uppdrag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar