Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 21 december 2012

Slutet?


Några timmar kvar på denna dag som då skulle vara jordens sista.
Jag har förberett mej väl, gjort mej av med så mycket pengar jag bara kunnat, vad ska man med pengar till efter undergången liksom?
Och skulle livet mot förmodan gå vidare in i en ny era efter idag så är jag nystylad. Nyklippt och färgad i håret med fina naglar :-) Och så har jag julklappar att lägga under granen.
Och två dagar kvar att jobba den här veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar