Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

måndag 31 december 2012

Slutet gott?

Årets sista dag och det ser inte alls bra ut så här långt.
Fattas pengar på mitt konto som inte jag har bett om att få bli av med.
PC-tools i Luxemburg står det på kontoutdraget, jag har ju inte ens en PC och jag har varken varit i Luxemburg i mellandagarna eller nätshoppat. Går det att gå till botten med det här tro?
Har varit väldigt nöjd med min bank såhär långt men det här ärendet kan bli avgörande :-)
Dessutom har jag ont, ont i hela benet, från skinkan ner till vaderna.
Okej, jag har tolv timmar på mej att vända det här, vill ju inte gå in i ett nytt år som en gnällspik, med lite otur kan det sätta tonen för hela 2013...
Hmmm, varför sitter jag fortfarande kvar här? Kör igång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar