Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 7 december 2012

Om...

Om jag var en sångerska skulle jag sjunga uppkäftig rock blandat med visor och längtansfull pop.
Om jag var ett djur skulle jag vara en katt...
Om jag var en känsla skulle jag vara längtan.
Om jag studerade skulle jag läsa psykologi.
Om jag fick vara en tid skulle jag vilja vara gryningen.
Om jag kunde skulle jag bota sjukdomar.
Om jag blev miljonär skulle jag inte veta vad jag skulle göra.
Om det vore möjligt skulle jag ta hand om alla barn som behövde det.
Om jag var en dans skulle jag troligen vara jitterbugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar