Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 15 december 2012

Hej mitt vinterland!

Eller snökaos som Stockholm skulle kalla det ;-)
Men jag ställer nog in pulkabacken tills snön ger sej att vräka ner som den gör nu.
Lånade grannens spark igår, hittade en liten, liten vägstump utan grus och vi tyckte det var hur kul som helst både jag och trollet. Synd att det ska va så mycket grus överallt bara. Så grusbilen, du får gärna vänta till sist med vår väg nu så vi hinner sparka lite :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar