Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 19 december 2012

Curling!

En del är curlingföräldrar, jag är blivande curlingproffs :-)
Var med mina arbetskamrater och testade denna trevliga, säger jag nu, sport ikväll.
Till att börja med såg det inte ut som att mitt spel skulle bli något att ens kalla för spel. Tappade balansen innan jag ens skickat iväg mej själv och då skulle man skicka iväg en sten på det också. Totalkrossade min vänstra tumnagel, det var illa där ett tag. Men, övning kan ge resultat.
Eftersom vi var lite för få deltagare så blev vi bara två i mitt lag vilket gav mej många stenar att öva på.
Säga vad man vill om min stil, bra gick det i alla fall, t.o.m. så bra för oss båda två att vi vann :-)
Yey! Det här vill jag göra igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar