Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

torsdag 13 december 2012

121212

Det lär ha varit en del som förlovade sej, gifte sej eller firade något annat speciellt igår på 121212-dagen. Själv förevigade jag den med att, låt se nu, dammsuga, laga mat och... ja, det var nog allt, resten av tiden gick åt till att passa upp på mitt lilla troll som var krasslig. Jo förresten, hann ju med att knåpa ihop ett par julkort i egen design på kvällen och det var nog så speciellt :-)

Idag var också en speciell dag, på riktigt. Trollet gick Lucia för första gången, som hon väntat på det den här veckan. Som tur var så fungerade omvårdnaden så hon var pigg i morse. Självklart tyckte jag att hon var den sötaste lucian jag någonsin sett, vad vore jag annars för mamma :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar