Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 28 november 2012

Pustar ut

Inte en dag för tidigt så är äntligen alla höstgöranden färdiga. Studsmattan var det sista på listan och den monterades ner och fick ett eget hörn i förrådet idag.
Och som på givet kommando byttes det eviga tråkiga grå regnet ut mot kyla och små vita singlande snöflingor. Underbart! Julstämningen kanske infinner sig ändå trots allt.
Eftersom höstlistan är avklarad nu då så får jag väl lägga till en punkt på någon annan lista... Borde bli bättre på att komma i tid...
Hade en gång en köksklocka som jag var programmerad efter, jag kom nästan alltid i tid. Klockan är numer inte i min ägo, dessutom har jag haft flextid i drygt ett halvår så nu har jag visst väldigt svårt för att komma i tid. Så det kan bli... Hur löser jag det här då? Köper en ny klocka kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar