Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 16 november 2012

I väntans tider

Få saker är så frustrerande som att vänta! Stå i kö, sitta i väntrum, vänta på någon som är sen, vänta på att andra ska göra sitt jobb innan jag får göra mitt, vänta, vänta, vänta... Men egentligen, varför all denna frustration, det hjälper ju inte alls. Något att jobba med kanske, för faktum kvarstår, frustrationen svämmar över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar