Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 16 november 2012

Hockeykväll

Var på hockey igår kväll, åt goda hamburgare och såg Färjestad förlora mot Växjö, slog publikrekord i LLA (första gången under 5000 personer), retade hockeynörden på raden framför mej med enligt honom urbota dumma kommentarer om reglerna. "Råkade" visst blanda ihop tecknet för väntande utvisning med ising så man kan ju förstå varför han blängde på mej och skakade trött på huvudet åt min dumhet. För min del gav det bara en liten extra twist på tillvaron :-) Som en i mitt sällskap ungefär uttryckte det, inget förundrar så som män och sport, hur de kan bli så upprörda över en lek. Håller med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar