Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 17 oktober 2012

Heminredarwannabe

Idéerna är många, inspirationen flödar men när det kommer till utförandet blir det aldrig riktigt som jag tänkt mej. Om jag köper det ena så saknas det andra när jag väl sätter planerna i verket. Tråkigt tycker jag, "alla andra" har ju så fint hemma... Måste va tiden som jag disponerar på fel sätt för att jag ska få till det. Inte lätt att va allt, mamma, arbetare, träningsfreak, fotograf, motorcyklist, shopoholic, heminredare... Det första är jag med glädje, det andra för att jag måste och för att det är kul :-) Men resten blir bara en enda soppa. Kanske ska bli kock också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar