Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

torsdag 20 september 2012

Rastlös

Det kryper i benen. Måste vara hemma för att va i närheten av förskolan för de ringer rätt som det är och vill ha hjälp, inget konstigt med det, det är därför jag är ledig, för att ha "förskolejour" under inskolningen, eller snarare under upplärningen av personalen.
Men jisses va rastlös man blir. Har städat, rensat ur lite gamla grejer och sådant där nödvändigt som man aldrig har tid med annars. Men sedan då?
Det hjälper inte att grannvovven har lika tråkigt som jag och skäller ut sin frustration.
Det där ljudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar