Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 7 september 2012

Höstglöd

Sådärja, lite höstglöd i håret lyser ju upp tillvaron lite. Och imorgon blir det 30+30-kalas vilket troligen också kommer liva upp i höstmörkret :-)
Inte för att jag deppar på något vis, hösten är härlig med alla sköna färger, krispiga luft och mysiga kvällar med tända ljus men den är också i mitt tycke vemodig och  det är nu allt återgår till det "normala."
Jag kommer att sakna utmaningen...

1 kommentar: