Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 26 september 2012

Hektiskt

Mitt i veckan redan och det går i ett. Intensivt är rätta ordet. Lära ut och planera på jobbet kanske inte låter som så himla mycket men det är det. Men, men, en vecka kvar nu...

Kopplade av med en cykeltur efter jobbet idag jag och trollet, hon aningens mer än mej då hon somnade där bak i barnsadeln efter ca en halv kilometer :-)
Jag behövde handla och hon ville åka cykel och varför inte då ta cykeln till affären? Skönt var det i alla fall att få lite luft.
Tittade in hos fotoklubben på en fika när vi kom hem, lättvindigt när intresseföreningen finns i huset man bor i :-)
Vi hade ju en intern tävling inom klubben i våras, ett engångskamerarace i Borgvik. Tolv teman var det som skulle tolkas fritt och fotas i rätt ordning, de vinnande bilderna kommer att ställas ut nu i höst i skyltfönstret hos Ateljé 13 som var enväldig domare. Och en av mina bilder kommer faktiskt vara med då jag vann ett tema, jajamensan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar