Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

tisdag 14 augusti 2012

Kanoners!

En riktig toppentripp blev det. Jag har avnjutit Winnerbäcks musik i Sofieros slottspark, jag har snurrat runt Turning Torso i Malmö, kört över bron till Danmark, knallat på Ströget, jag har turat som en äkta Helsingborgare, surat, sådär som man bara kan göra när man har någon annan att skylla små planeringsmissar på, skrattat, sådär som man bara gör i härligt sällskap, beundrat vackra solnedgångar, käkat glass på Tylösand bland alla strandglassare, badat vid Skrea strand där det kändes mer okej att komma i bikini och mc-stövlar...
Kanoners var det och än är det inte slut på semestern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar