Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 19 augusti 2012

Grand finale!

En ljuvlig semester har nått sitt slut, till trollets stora lycka avslutade vi den på Tusenfryd. Min stora lycka också för den delen, uttrycket hos min lilla tjej var obetalbart då hon susade fram i Flygplanen som var hennes absoluta favorit, sprudlande glädje, så är jag dessutom själv barnsligt förtjust i nöjesparker :-) Trollet tordes följa med på en svalkande tur i Timmerstocken, trots att hon tyckte att sista backen ner i vattnet var lite läskig så gillade hon den. Loopen däremot fick jag åka själv :-)

Även om jag nu gärna hade sett att semestern sträckte sej över några veckor till så återgår jag till vardagen imorgon med ett leende på läpparna och med massvis av härliga stunder i färskt minne.
Och sommaren är ju inte slut än...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar