Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 15 juli 2012

Trött

Behöver nog verkligen ha lite ledigt nu, jag är trött! En arbetsvecka kvar nu bara sen är det fyra veckors rekreation :-)
Tur att det går att ha trevligt i alla fall, trots att man är trött. Igår var det ju motordagen i Borgvik så då drog vi iväg, för andra året i rad, jag, min vän J och hennes bedårande barn prinsen och lilla M. Är det tradition nu? :-)
Ska villigt erkänna att även om det är kul att se så är bilarna och allt annat motordrivet som ställs ut inte det som drar mest utan det är folkvimlet. Det är lite fascinerande att ett så litet ställe kan samla så mycket folk på samma gång, det är kul för Borgvik i sej är sevärt.
Avslutade dagen hemma hos J där ytterligare två vänner slöt upp till en grillkväll.
Där tog dock tröttheten ut sin rätt men jag höll i länge ändå tycker jag :-)

Vem har tid att kolla bilar med ett sådant charmtroll till sällskap?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar