Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

tisdag 10 juli 2012

Snart så

Jepp, snart så är det även dags för mej att få lite semester. Ska bli riktigt skönt att hoppa av det rusande tåget, ta ett kliv åt sidan och smälta allt nytt jag varit med om i år :-) Trivs riktigt bra i min nya roll på jobbet men det går åt mycket energi. Semester var ordet!
Några dagar är planerade, en liten mc-semester (hoppas jag, beror på vädret) som bland annat innefattar en konsert med Winnerbäck. Det kallar jag storslagna semesterplaner :-)
För övrigt ska jag bara mysa med trollet och förhoppningsvis njuta av sol och bad, en och annan båttur... Efter sommaren som varit hittills så måste sannolikheten vara skapligt stor för att det ska bli varmt och soligt, eller?
Kanske kan bli någon spontan dagsutflykt till något spännande resmål...
Mer planerat än så behöver nog inte en semester vara, det är ju bara fyra veckor och meningen med ledigheten är väl ändå att man ska andas ut ett tag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar