Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 1 juli 2012

Inspiration

Jag kan inte hjälpa det, när regnet smattrar mot taket och ett grått dassigt ljus letar sig in genom fönstret då har jag svårt att få fart på inspirationen. Och inspiration behöver jag för att över huvud taget kunna ta mig för något annat än att sitta rakt upp och ner och stirra ut på regnet som bara öser ner...
Men om jag samlar helgens positiva energi så ska jag nog kunna tjuvstarta idag också :-) För fasen, helgens samlade positiva energi skulle kunna tjuvstarta en deprimerad elefant. (Föreställer mig att det går åt mycket energi då en elefant är så stor... Så tänker jag.)
Sådär ja, klara färdiga gååååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar