Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 4 juli 2012

Analysera mera?

Ibland undrar jag hur det skulle vara om folk lät bli att fundera så himla mycket. Bara sa precis vad de tänkte, kände det de kände och agerade utifrån det utan att analysera...
Det skulle säkert bli totalt kaos med sådan "anarki", om man frångick alla oskrivna lagar och regler om hur man får och inte får säga/göra. (Det finns visst en hel uppsjö med den typen av regler) Men i vissa situationer, bara vissa, passar det helt enkelt inte att tänka efter före, det är min mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar