Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 22 juni 2012

Traditioner

Har inte direkt några traditioner för den här dagen. Har testat lite olika sedan trollet föddes för att kanske hitta något som vi kan fastna för. Idag var hon inte alls sugen på några himla grodor som studsar runt en stång och klänning och blommor i håret, vad är det för konstigt påhitt? Nej, hon skulle vara hemma och leka, så det så! Och tänker jag efter så förstår jag precis, vi har ju nästan alltid något som vi ska göra, någonstans vi ska åka, så att bara vara hemma och mysa och leka med sina egna leksaker kan ju vara rena lyxen.
Så idag har vi alltså testat ytterligare ett sätt att fira midsommar, ingen stress ingen jäkt, ingen sill, absolut ingen nubbe. Bara lek, skratt, mys och jordgubbar :-)
En himla bra dag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar