Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 9 juni 2012

So far so good!

Regnig lördag behöver inte betyda tråkig lördag. Tvärtom var det en perfekt dag för mej och trollet att dela med oss av den ädla konsten att baka goda bullar :-) Tror vi lyckades riktigt bra med undervisningen.
Som pricken över i fick jag skjuta runt en gräsklippare i lätt duggregn. Och jag är inte ironisk när jag skriver det :-) Tyckte det var uppfriskande och trollet var förtjust över springbanan som blev efter mej och gräsklipparen. På så vis förtjänade vi också att smaka på våra bakverk. Som sagt, såhär långt in i helgen, so far so good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar