Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

måndag 18 juni 2012

Omen

Jag är ganska vidskeplig av mej och jag hittar på mina egna omen. Som nu om en semesterresa som var inplanerad till hösten. Jag skriver var för den är avbokad nu. Inte för att jag hittat på egna omen men det känns ändå ganska skönt att den är avbokad för jag började tro att något skulle hända om vi faktiskt hade åkt. Och varför trodde jag det då? Ja säg det, det är så jag fungerar bara. Det var helt enkelt så många bulor i vägen för att ta sej dit och hem så till slut så trodde jag bara att ödet försökte säga mej något :-)
Ja, ja, nu behöver jag inte fundera mer på det eftersom allt är avbokat, inte på grund av min vidskeplighet utan för att den sist tillkommande bulan i vägen blev så hög så vi hade ingen lust att klättra över den. Så kan det gå. Och resor finns det ju gott om, det är bara att ta en annan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar