Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 13 juni 2012

Impulser

Impulsshopping är något jag alltid varit bra på, nu har jag upptäckt ytterligare en egenskap som faller under samma kategori, impulssjösättning! Har varit ute och dragit på min båt och äntligen fått den fixad och lagad, igår drog jag ner den till vinterförvaringsplatsen igen och råkade där träffa på han som kör lyftkranen. Vi bestämde på ett ögonblick att det var lika bra att lägga båten i sjön istället, för tvätta och städa den behöver man ju inte vara på land för.
Sagt och gjort, så nu ligger hon i sjön, min båt utan namn. Gôtt! Får nog komma på ett bra namn nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar