Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

torsdag 7 juni 2012

Förändring

Allt förändras. Tiderna, situationerna, människorna, jobbet, jag... livet.
Det är ju positivt! För hur trist skulle det va om man alltid gick och trampade i samma gamla hjulspår? Nej fy för katten, bäst mår jag när jag lyckats trampa upp min alldeles egna stig och nått framgång på något vis. Fast motorvägen är helt okej den också, som transportsträcka :-)
Sedan att saker och ting förändras på det viset att något man kört huvudet i väggen för så många gånger förr går så mycket lättare nu för någon annan är nog inget man ska ägna allt för mycket tankemöda.
Bara att storsint le och gratulera och dra på sej stövlarna för att fortsätta på min stig.

1 kommentar: