Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 12 maj 2012

Var blev plantorna av?

Slog mej precis att jag för ett tag sedan, ja det måste vara två månader sedan nu, beställde plantor på postorder. Sådana där små sticklingar som om man har tur blir stora fina sommarblommor. Men jag har inte sett skymten av dem. Och när jag tänker efter så fick jag nog ingen orderbekräftelse heller. Skumt...
Nu kan de behålla sina plantor i alla fall. Jag vill inte ha dem längre. För med mina (o)gröna fingrar så hinner de inte bli stora och fina innan hösten om jag får dem nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar