Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 6 maj 2012

Vad åt du idag?

En del börjar dagen med att planera vad man ska äta under dagen, det tycker jag är svårt! Men jag kan va lite bakvänd och lista vad jag lyckats smälla i mej idag.

Frukost: Bake-upbaguette och te
Lunch: Stekt korv, potatissallad, grönsallad och en bulle till efterrätt
Middag: Hallonpaj och te??
Eftermiddagsfika: Två vaniljwafers och mera te...
Kvällsmat: Varm smörgås.

Oj då, hur ser det där ut egentligen? Kanske inte är en så'n dum idé ändå att planera innan :-)
Eller kan man skylla på att det är söndag idag?
Mellan onyttigheterna har jag bland annat hunnit med att gå igenom flertalet av mina olika humör, känna solens varma strålar, sprungit en runda och varit på mc-tur under vilken jag avnjöt dagens middag :-)
En kanondag med andra ord som avslutning på en kanonhelg!

1 kommentar:

  1. Kosthållningen verkar inte vara optimal och det kan ju omgivningen få lida för som du skriver :)) Prova GGJH-dieten!

    SvaraRadera