Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 27 maj 2012

Mors dag

Gôtt sleten är jag efter en heldag vid sjön med trollet , mormor och L, finns det något bättre sätt att fira mors dag? Skulle inte tro det :-)
Trollet lovade mej frukost på sängen, -när jag blir så stor så jag kan göra frukost själv mamma ska du få det på sängen och tårta också!
Goa unge :-) Presenten idag gick inte av för hackor den heller, fick hjälp med att kleta på solskyddskräm  vilket räddade mej från ett kräftrött mittparti på ryggen.
Mormor fick avnjuta mina och trollets hembakta bullar, tror hon blev nöjd med den presenten också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar