Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

tisdag 22 maj 2012

Är det konstigt?

Att man inte klarar att hålla humöret på topp när man känner att flytet är mer som seg sirap, när man inser att båten är full i vatten för att man slarvat med tillsynen under våren, när firman som lovat fixa felen på båten inte svarar i telefonen, när man kommer hem alldeles för sent på kvällen för att få trollet i säng och inser att man glömt hemnycklarna på jobbet, är det då verkligen konstigt att man inte sjunger av lycka?
Förvisso inga problem att jämföra med andra världsliga problem och om en liten stund har de säkert bleknat. Men ändå, just nu tycker jag inte att det är konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar