Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 15 april 2012

Uppvärmning

Har varit ute stor del av dagen, mormor var oxå här och höll oss sällskap.
Trollet frågar nästan varje morgon när vi vaknar vad vi ska göra, om vi ska någonstans, hon vill ha koll. Imorse gjorde vi upp att vi skulle hoppa på studsmattan och fika ute på gräsmattan. En bra plan. Det blev lite som ett genrep inför sommaren, eller uppvärmning kanske. Våra utemöbler kom på plats och planen om fikakorgen som ska firas ner från balkongen slipades lite på. En riktigt bra dag har det varit. Det enda jag har att klaga på är ylandet som inte tystnat än.
Öronproppar i och försöka sova lite. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar