Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 14 april 2012

Smått & gott

Äntligen kom vi iväg till badhuset! Det har ju blivit inställt nu så många gånger på grund av sjukdom bland annat.
Och lyckoträff att trollets kusiner var där på kalas! Hon var helnöjd, klarade t.o.m. att simma några längder med simdyna, hon ville väl imponera på storkusinerna ;-)
Kul hade vi i alla fall men oj vad sliten man blir efter ett par timmar i badhuset. Så vi tog en middagslur båda två, jag i solen och hon i skuggan nerbäddad i filtar. Gôtt!
Vi har haft en riktigt skön lördag, eller godisdag som trollet kallar lördag för. Den dagen slinker inte obemärkt förbi! Men hon är förnuftig, -Mamma, sen äter vi godis, vi måste äta mat först, sen tar vi lördagsgodis, bara två, sen räcker det, du får också smaka...

1 kommentar:

  1. Jag, vill!
    Att ni kommer och hälsar på, studiebesök låter helt underbart bra i mina öron :O)
    Och patrullen, ja den tar vi om den kommer, kommer den inte, så kan vi ju ses ändå :)
    Kram till dig, och godistrollet :))

    SvaraRadera