Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 21 april 2012

Joggingtur

Första på länge, joggingtur alltså, blev en del inslag av gång också, eller var det en promenad med inslag av jogging? Beats me...
Alltid lite jobbigt att komma igång när man inte sprungit på ett tag :-)

Kalas har det varit idag också. Lilla mamma fyller år i morgon men jag tog med mej trollet och hälsade på idag istället. Skönt att man får "låna med" henne fast det inte är "min helg".
Har vi paket med? Var det första hon frågade mej när hon kommit på plats i bilen. Hon vet vad som gäller när man ska på kalas hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar