Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

torsdag 26 april 2012

Frysen full!

Flexade ut lite tidigare idag och tog en liten joggrunda för att ladda för eftermiddagen. Det stod bullbak på schemat idag, det bestämde vi redan igår kväll innan trollet somnade. Å ska man baka bullar då gäller det att man är laddad och på bra humör :-) För fast jag har världens bästa bullbakarhjälp så är det lite slitigt när man ska hinna med det, plus middag, på en eftermiddag innan trollets sovtid.
Nu är det klart i alla fall, frysen är full och vi fick det goaste kvällsfikat på länge :-)
Och min energi, den räckte ungefär lika länge som trollets, det får man väl vara nöjd med, även om jag gärna hade haft lite över till kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar