Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

tisdag 17 april 2012

Det håller i sej

Två dagar i rad har jag motionerat och jag är redan påväg att bli en atlet... Nåja, man måste ju va positiv :-) Vårruset närmar sej och där ska jag va med så träningen behöver verkligen ett uppsving. Och inte bara för Vårrusets skull förresten, står man ut med motionen ett tag så blir man faktiskt mycket piggare och gladare och kanske hade jag inte varit så trött efter jobbet idag.
Har agerat värdinna, eller vad man ska kalla det för, tillsammans med mina kollegor idag. Har haft ett gäng från ett annat bruk på besök, roligt var det. Visade runt och svarade på frågor och slussade ut dem till operatörer... Hjärnan var fullproppad av idéer efter allt prat och helt slut av samma anledning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar