Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 14 mars 2012

Spel människor emellan

Jag är alltså helt usel på den typen av spel! Jag är den raka typen om jag får säga det själv. Jag säger vad jag tycker när jag tycker det utan att för den sakens skull vara elak. Jag är skapligt ödmjuk och har hög toleransnivå för andra människors egenheter och önskar att andra har det för mina.
Sen finns det de som är hala som ålar, som man inte vet riktigt vart man har, det är i samröre med de människorna som jag förlorar stort för jag har ingen aning om att allt bara är ett spel innan det är för sent.
Jag kan umgås med människor jag inte tycker om, utan att vara föraktfull, det går inte att älska alla människor och jag har inget behov av att alla ska tycka om mej.
Det enda jag begär är att om man för en god saks skull tvingas spendera en liten stund av sin tid tillsammans med någon som man kanske inte tycker så mycket om så kan man väl ändå stå ut!
That's it liksom, bara bit ihop och stå ut!

1 kommentar: