Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

onsdag 21 mars 2012

Sådärja.

Det var ju himla skönt att cykla till jobbet, hem också för den delen. Varmt och soligt var det ute och inte ens vinden som alltid brukar vara emot mej brydde sej om att störa mej.
Det får jag göra fler gånger :-)
Eftermiddagen spenderades hos en riktig kämpe som står stark trots alla tunga besked som obarmhärtigt landar på hennes axlar. Vi åt en väldans god blåbärspaj och dryftade livets krokiga vägar och hade det trevligt, trots allvaret. Men det måste man få ha, annars går man under. Styrkekramar till dej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar