Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 23 mars 2012

Akuten

Ja, det blev att tillbringa fredag eftermiddag/kväll på akuten. Stackars lilla trollet hade så ont i magen. Efter några prover och ultraljud och några timmars väntan fick vi välja att åka hem igen. Egentligen inget klokare alls, fick veta vad det skulle kunna vara, fast troligen inte och order om att komma tillbaka om det blir värre. Bara att vänta och se alltså, inte riktigt vad man vill höra. Men, men, det finns ju värre besked än så förstås.

1 kommentar: