Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

söndag 26 februari 2012

Underbart!

 Visst är det härligt att gå i skogen!



Ännu bättre när det finns rastplatser som den här.
Nästa gång får det bli en ryggsäck packad med nå't gott med på turen.


Isen spricker...


Och här har vi trollbergen :-) 

Kan bara konstatera att det har varit en härlig dag idag. Och självklart hann jag med Ikea :-) Fick med mej några förbättringsgrejer till trollets rum och en ny hallmatta som förhoppningsvis inte byter färg till kattpäls lika fort som den förra.
Nu är det bara att vänta på att tvätten ska bli klar, koppla av och invänta en ny vecka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar