Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

fredag 24 februari 2012

Nu ryker det igen!

Imorse när jag kom till jobbet så rök det inte på taket och det är aldrig bra.
Ryker det inte på taket så är det stopp och då ställs allt på ända, t.o.m. nu när jag har en kontorstjänst, det ju så att i grund och botten så är det produktionen vi lever av.
Det har varit lite för mycket ickerök på taket på sistone, min kollega har tacklat det med diverse olika tokbryt och skrattanfall vilket i sej har varit riktigt kul att se men idag orkade inte ens han hålla skenet uppe och då blir man orolig ;-)
Som tur är så rök det på taket igen innan vi gick hem och det är fredag så nu är det rekreation för hela slanten som gäller :-)

1 kommentar:

  1. Ja, många ickeryk, som sagt!
    Men tur att det gick att fixa, även den här gången!
    Hälsa alla!

    SvaraRadera