Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

tisdag 14 februari 2012

Omväxlande

Hade förra veckan en så stressig dag på jobbet så jag undrade hur det skulle gå ihop och idag den mest långtråkiga dagen  på länge där jag klättrade på väggarna av understimulans, båda dagarna inom loppet av en vecka. Är det det som kallas för omväxlande arbete?
Tur då att det finns saker att ta itu med när man kommer hem efter en sådan dag som idag :-)
Trollungen vill leka, buskatterna vill också leka och middagen lagar inte sig själv. Som kvitto på att vi haft kul ligger sedan på kvällen drivor med leksaker på golvet och köket ser ut som det gör när mamman och treåringen hjälps åt med tillagningen :-)
Jag gillar balansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar