Om mig

Mitt foto
En biker är jag visst det med den betydelsen att jag gillar att susa fram på vägarna om somrarna med solen i ryggen, doften av koskit i näsan och dånet av motorn och vinden i öronen, med eller utan särskilt mål för resan. Men jag är också mamma till två små underbara flickor, sambo med en ståtlig karl och matte till två lurviga katter. Här skriver jag vad helst som faller mej in bara för att jag tycker om att skriva.

lördag 18 februari 2012

Grå och mysig lördag

Regn är kallt en blåsig dag i februari! Fick bli en innedag idag så vi knallade hem till farmor där vi visste att en av trollets kusiner befann sej.
Riktigt lyckat! De leker så bra tillsammans och jag kunde sitta och halvsova i en fåtölj och bläddra i lite tidningar som fick tankarna att vandra i förväg till sommaren. Mc-turer, båtutflykter, blommor, varmt och skönt :-)
Innan hemgång tog vi vägen förbi affären för att köpa lördagsgodis, det var väldigt viktigt. Men hon tog helt slut av allt bus och skoj så när vi kom till affären skulle hon direkt i en kundvagn och där somnade hon på stört :-) Vaknade igen lagom tills jag betalat och var påväg ut genom kassan. Perfekt timing!
Väl hemma kom jag ihåg mina sommardagdrömmar och tog upp den tråden igen, det slutade med att ett paket med sommarkläder dyker upp i posten inom en snar framtid.
Skön lördag hittills. Kvällsmys och melodifestivalen återstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar